فروشگاه زرشک آبرام

مجموعه زرشک آبرام شما را به خرید بهترین محصولات انواع زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید زرشک خشک پفکی و دانه اناری

آنچه در این مقاله میخوانید .....

زرشک تازه (Fresh barberry)خشک کردن زرشک به شیوه های سنتی و صنعتیخرید زرشک خشک - خرید زرشک برای رستوران هاخرید زرشک کوهیقیمت روز زرشک پفکیفرآورده های زرشکقیمت زرشک سیاه ۹۸قیمت زرشک سال ۹۷نمایندگی زرشک بسته بندی شده آبرامصادرات زرشک به دیگر کشور هاقیمت زرشک صادراتی
خرید زرشک خشک - زرشک پفکی

خرید زرشک خشک مرغوب از نوع پفکی  (Puffy Barberry) و دانه اناری (Anari Barberry) در تهران و کشمش انگور عسگری از نگرانیهایی است که ممکن است ذهن خریداران این محصول را درگیر خود ساخته باشد. بخصوص برای رستورانداران و دیگر مصرف کنندگان همیشگی زرشک نظیر شیرینی پزیها که هرروزه مصرف زرشک دارند، تهیه، کیفیت و همچنین قیمت زرشک بسیار حائز اهمیت است. ما در مبحث خرید زرشک عمده در بازار تهران به این موضوع پرداخته ایم. در این مقاله سعی داریم خرید زرشک برای رستورانها را مورد بررسی قرار دهیم.

زرشک تازه (Fresh barberry)

زرشک جزو میوه هاست آن هم از نوع میوه های بسیار آبدار. تقریبا رقمی در حدود هشتاد درصد وزن دانه های زرشک را آب تشکیل میدهد.

زرشک یک آنتی اکسیدان بسیار قوی بوده و میزان ویتامین سی بسیار بالایی دارد. پیشینه مصرف زرشک نزد نیاکان ما به عنوان دارویی اثر بخش و مفید برای بهبود بیماریها و همچنین پیشگیری از بیماریها و حفظ سلامت بدن به سالیان بسیار دور میرسد.

خواص بسیار زرشک در علم جدید نیز مورد تایید کارشناسان علوم مرتبط قرار گرفته و از آن در علم پزشکی جدید و صنایع داروسازی نیز استفاده میشود. برای خرید زرشک خشک و تازه با ما در تماس باشید.

خشک کردن زرشک به شیوه های سنتی و صنعتی

در حال حاضر برای خشک کردن زرشک و کشمش انگور قرمز دو روش سنتی و صنعتی مورد استفاده تولید کنندگان زرشک قرار میگیرد. البته روشهای مدرن صنعتی به دلیل نیازمند بودن به امکانات خاص برای اکثر تولید کنندگان این محصول امکانپذیر نیست. در هر صورت خشک کردن زرشک در هر دو روش نیازمند طی مراحل زیر است:

  • شستن و ضد عفونی کردن
  • پاکسازی اول ( بوجاری)
  • رطوبت گیری حاصل از مرحله شستشو
  • آنزیم زدایی
  • خشک کردن دانه ها
  • جداسازی دم میوه زرشک
  • پاکسازی دوم (بوجاری)
  • سورتینگ
  • و در نهایت بسته بندی

روشهای سنتی برای خشک کردن زرشک تازه رایجتر از شیوه های صنعتی هستند. در مبحثی جداگانه شیوه های صنعتی تولید زرشک خشک را به طور کامل شرح داده ایم. در هر روش، چه سنتی باشد و چه صنعتی، محصولات نهایی زرشک پفکی، زرشک دانه اناری، زرشک زیرتالاری است. خرید زرشک خشک در انواع زرشک قرمز و سیاه در مجموعه زرشک آبرام! 

خرید زرشک خشک – خرید زرشک برای رستوران ها

زرشک و زعفران دو محصولی هستند که در آشپزی ایرانی بسیار مورد استفاده قرار میگیرند. حتی وقتی نام یکی از این دو محصول ذکر میشود نام محصول دیگر ناخودآگاه به ذهن خطور میکند. دلیل مهم آن اولا سابقه مصرف طولانی در اعصار و قرون گذشته در آشپزی سنتی است و دوما طعم و مزه ، همچنین زیبایی بیشتر غذاها. میتوان گفت جلوه خاصی که این دو به غذاهای ایرانی میدهند منحصر به فرد و غیر قابل جایگزین است.
محبوبیت زرشک در نظر مردم کشور ما تا حدی است که حتی در آشپزی جدید هم توانسته است جای خود را به خوبی باز کند. مصرف زرشک در انواع دسر، سالاد و سوپها گواه این ادعاست.
بنابراین هم در رستورانهایی که غذای سنتی سرو میکنند و هم در رستورانهای غذاهای مدرن و جدید، مصرف زرشک مرغوب میتواند در رضایت و جذب مشتریان نقش مهمی داشته باشد.
زرشک پلو غذای محبوبی است که جزء لاینفک منو هر رستورانی به شمار میرود. تقریبا هیچ رستورانی را نمیتوان پیدا کرد که این غذای لذیذ را سرو نکند. برای تهیه یک زرشک پلو مجلسی و باب پسند مشتریان معمولا از زرشک پفکی که مرغوبترین نوع زرشک است استفاده میشود. زیرا این نوع از زرشک چه قبل از پخت و چه بعد از تفت دادن، شکل پف دار و ظاهر زیبای خود را حفظ میکند و زیبایی مشتری پسندی دارد. برای پخت غذاهای دیگری که زرشک به عنوان طعم دهنده مورد استفاده قرار میگیرد و ظاهر آن خیلی اهمیت ندارد،نظیر آش زرشک و سوپ و سالاد و …، استفاده از زرشک دانه اناری ( که ارزانتر است) معمولتر بوده و مقرون به صرفه تر به نظر میرسد. هر دو این محصولات، زرشک پفکی و زرشک دانه اناری از اقسام زرشک خشک هستند. در مبحث راههای تشخیص زرشک مرغوب به طور کامل اطلاعات مورد نیاز جهت خرید مناسبترین نوع زرشک را در اختیار شما قرار داده ایم.
به طور میانگین میزان مصرف زرشک خشک در یک رستوران رقم حدودی پنجاه کیلوگرم در ماه است. البته برای رستورانهای پر مشتری تر و صاحب نام، میزان مصرف طبیعتا بالاتر میرود. حال این میزان چه کمتر باشد و چه بیشتر، برای تهیه زرشک خشک با قیمت ارزان و البته کیفیت مناسب، مراجعه به بازارهای عمده فروش زرشک اولین گزینه ایست که به نظر میرسد. اما این راه نیازمند صرف زمان است. ضمن اینکه نیروی انسانی باید برای این کار در نظر گرفته شود که هزینه را افزایش میدهد. علاوه بر این هزینه حمل و نقل هم به آن اضافه میشود. خرید زرشک رستوران با ارزان ترین قیمت را از مجموعه زرشک آبرام  بخواهید!

حال سوال این است که آیا راه ساده تر و کم هزینه تری برای خرید زرشک وجود دارد؟

آیا میتوان زرشک را با قیمت عمده فروشیهای بازار قائن و بیرجند در تهران با حذف تمامی هزینه های ذکر شده در تهران تحویل گرفت؟
بازرگانی آتما با خرید مستقیم زرشک از کشاورز و آماده سازی آن جهت مصرف، شرایطی بهینه را برای شما رستوراندار و مصرف کننده عزیز فراهم کرده است. به دلیل حذف واسطه ها، کاهش چشمگیری در قیمت پیشنهاد شده توسط مجموعه زرشک آبرام مشاهده میشود. به طوریکه حتی بسیاری از تجار و بنکداران زرشک در بازار تهران نیز زرشک را از این مرکز تهیه مینمایند.
در مرکز فروش انواع زرشک خشک آبرام اقسام مختلف زرشک مانند زرشک پفکی و زرشک دانه اناری با کیفیتهای متنوع و قیمتهای مناسب موجود است. فقط با یکبار مراجعه به دفتر مرکزی مجموعه زرشک آبرام واقع در خیابان یوسف آباد تهران و انتخاب زرشک مصرفی رستوران خود با مشاهده نمونه های موجود و ثبت سفارش شما در سیستم ، میتوانید زین پس با خاطری آسوده، فقط با یک تماس با همکاران ما در بخش فروش، کالای خود را سفارش داده و درب رستوران خود تحویل بگیرید.

خرید زرشک کوهی

کشت و صنعت آتما مرکز خرید و فروش زرشک کوهی است. البته در این مرکز انواع دیگر زرشک خشک قرمز چون زرشک پفکی و زرشک دانه اناری عرضه می شود. اگر چنانچه کشاورز هستید یا فروشنده زرشک سیاه کرمانشاهی یا زرشک سیاه آبگیری نیز هستید با مجموعه زرشک آبرام  در تماس باشید. قیمت خرید زرشک خشک کوهی برای اهداف آبگیری در این مجموعه با قیمت ۶۸ هزار تومان برای هر کیلو انجام می پذیرد.

قیمت روز زرشک پفکی

قیمت روز زرشک پفکی و دانه اناری صد البته بسته به این قضیه است که از کجا و در چه حجمی خریداری شود. مثلا قیمت زرشک در بازار مشهد با قیمت زرشک در بازار تهران  تفاوت هایی دارد. و همچنین قیمت زرشک در بازار بیرجند با قیمت زرشک در شهری چون تبریز و اصفهان. با این که قیمت زرشک و زعفران مشهد معروف است اما در واقع حتی در بازار خرده فروشی تفاوتی بین قیمت زرشک در بازار مشهد و بازار هایی چون مولوی و انبار نفت وجود ندارد. بسیاری از کشاورزان بیرجندی خود یا اقوام درجه یک ان ها در  کلان شهری چون تهران زندگی می کنند و در نتیجه عرضه مستقیم زرشک در تهران دارند.

قیمت روز زرشک پفکی

قیمت زرشک بسته بندی شده البته داستان دیگری است. از جمله برندهایی که در بازار بسته بندی شده زرشک وجود دارد می توان به مارک های زیر و قیمت روز آن ها در سوپر ماکت ها اشاره نمود.

  • زرشک بهرامن (قیمت زرشک بهرامن برای بسته بندی خرد که بروز باشد پیدا نکردیم )
  • زرشک خشکپاک (قیمت زرشک خشکپاک برای بسته بندی ۲۵۰ گرمی با کیفیت خیلی پایین ۲۹ هزار تومان است)
  • زرشک سحر خیز
  • زرشک تواضع
  • زرشک آبرام
  • زرشک چاپار   (قیمت زرشک چاپار برای بسته بندی ۳۰۰ گرمی با کیفیت خیلی پایین ۴۲ هزار تومان است)

خرید زرشک خشک بسته بندی شده از سوپر مارکت ها،  بقالی ها، فروشگاه های زنجیره ای و غیره امکان پذیر است.

فرآورده های زرشک

می توان به آب زرشک ، پودر زرشک (Barberry Powder)، زرشک خشک (Dried Barberry)، مربای زرشک(BArberry JAm) و کنسانتره زرشک (Barberry Concentrate) به عنوان برخی از فرآورده های زرشک اشاره نمود که در بازار تجاری ایران یافت می شوند. قیمت اب زرشک را معمولا آب میوه فروشی ها و بستنی فروشی ها تعیین می کنند. قیمت پودر زرشک را متاسفانه نتونستیم پیدا کنیم. خرید زرشک خشک را می توان بسته به فله یا بسته بندی بودن زرشک و همچنین خرید عمده یا خرده زرشک از سوپر مارکت ها، بازار ها ، عمده فروشی ها و همچنین خرید اینترنتی انجام داد.

قیمت زرشک سیاه ۹۸

زرشک سیاه در بازار مصرفی ایران با دو نوع اصلی شناخته می شود.

  • زرشک سیاه مخصوص آبگیری – این زرشک هسته دار است و قیمت زرشک سیاه ۹۸ برای گونه ای که در بجنورد جمع آوری می شود به صورت عمده ۶۸ هزار تومان قیمت گذاری شده است.
  • زرشک سیاه کرمانشاه – این زرشک بی دانه یا بدون هسته می باشد و محل رویش آن کرمانشاه است. بسیار کمیاب بوده و قیمت آن نیز بین ۸۵۰ تا بالای یک میلیون تومان برای هر کیلو زرشک سیاه کرمانشاهی است. این زرشک بیشتر مصارف دارویی دارد و برای تهیه خورشت خلال کرمانشاهی نیز کاربرد دارد.

 

قیمت زرشک سیاه

قیمت زرشک سال ۹۷

ما بارها به تفصیل در مورد قیمت زرشک در سال ۹۷ نوشته ایم. بازار زرشک در سال ۹۷ چنان شوک آور بود که تقریبا کمتر کسی باور داشت قیمت  خرید زرشک خشک در بازار خرده فروشی به مرز ۸۰ هزار تومان برسد.  هر چند قیمت خرید زرشک خشک در خرداد ۹۸ به مرز ۹۰ هزار تومان برای هر کیلو زرشک پفکی نیز رسید. قیمت زرشک درجه یک در بازار عمده فروشی از کشاورز در حد  تناژ در خرداد ۹۸، بین ۷۵-۷۷ هزار تومان است.

نمایندگی زرشک بسته بندی شده آبرام

اعطای نمایندگی به صنایع پخش محصولات غذایی بسته بندی شده یکی از اهداف ما در بازرگانی آتما با برند تجاری آبرام است. محصولات فرآوری شده نظیر کنسانتره زرشک و مربای زرشک و البته زرشک بسته بندی شده در وزن دویست و پنجاه گرمی به منظور پخش در فروشگاههای مواد غذایی و سوپرمارکتها آماده عرضه به بازار شده است. برای مشاوره و راهنمایی دقیقتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

خرید زرشک پفکی بسته بندی شده

صادرات زرشک به دیگر کشور ها

در میان حوزه  های صادرات غیر نفتی ایران، که شامل اقلام سرمای ای، واسطه ای و مصرفی است. چهار گروه زیر جز اصلی ترین اقلام صادراتی غیر نفتی بوده اند.

  • فرش و کفپوش
  • آجیل و خشکبار
  • صنایع غذایی
  • سبزیجات

اگر چه ایران به لحاظ کمیت صادارت غیر نفتی،  هنوز بخش عمده ای از صادرات ایران فاقد تکنولوژی یا با تکنولوژی پایین است. سهم ایران از تکنولوژی های تک بسیار پایین است.

زرشک از جمله خشکبار محسوب می شود و به  خشکبار بخاطر ارز آوری بالا جزو محصولات استراتژیک به حساب می آید. البته در بین خشکبار، زرشک هنوز جایگاه خویش را آنگونه که باید و شاید باز نکرده است. عوامل مختلفی در کیفیت خشکبار (و  همچنین زرشک) دخالت دارند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • وضعیت جغرافیایی
  • آب و خاک
  • شرایط اقلیمی
  • نحوه برداشت زرشک تازه
  • حمل و نقل میوه زرشک تازه و خشک
  • نگهداری محصول تازه زرشک
  • فرایندهای فرآوری زرشک  چون شست شو، خشک کردن  و بسته بندی زرشک

علاوه بر آنچه در بالا اشاره شد که کیفیت زرشک یا به طور کلی برای هر خشکباری لازم است، برای توسعه صنعت و پیدا کردن جایگاه مناسب در بازار های جهانی و توسعه صادرات باید به عوامل زیر نیز دقت نمود.

  • شبکه های مدرن توزیع
  • تبدیل واحد ها به واحد های انعطاف پذیر جهت واکنش به تغییرات جهانی
  • قیمت گذاری مناسب و شناخت بازار رقابتی
  • ثبات و عدم تغییرات قیمتی در کشور
  • بهره مندی از رویکرد های مشتری مداری و توجه به سلایق مشتریان  بازار  هدف  که شامل قیمت، کیفیت محصول و بسته بندی است
  • نقدینگی واحد های فرآوری و بازرگانی
  • برند سازی

قیمت زرشک صادراتی

زرشک پفکی و زرشک دانه اناری هر دو به عنوان زرشک صادراتی خریداری می شوند. البته زرشک دانه اناری که مرطوب تر نیز باشد برای مصارفی چون تهیه واین استفاده می شود. این در حالیست که زرشک پفکی بیشتر برای مصارف غذایی کاربرد دارد. ما پیشتر بسیار در مورد زرشک دانه اناری و  زرشک پفکی و نحوه تولید هر کدام بسیار نوشته ایم و در اینجا به این بحث نمی پردازیم. قیمت زرشک صادراتی  تا اواسط خرداد ماه در مجموعه زرشک آبرام بین ۷۵ تا ۷۷ هزار تومان نرخ گذاری شد. چنانچه خرید زرشک خشک دانه اناری و پفکی دارید به علت نوسانات زیاد قیمت زرشک برای اطلاع از قیمت دقیق زرشک با ما تماس بگیرید.

قیمت زرشک دانه اناری

زهرا شادمان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زرشک آبرام شما را به خرید بهترین محصولات انواع زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید