فروشگاه زرشک آبرام

مجموعه زرشک آبرام شما را به خرید بهترین محصولات انواع زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

شرکت پخش زرشک در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید .....

انواع گونه های زرشکروش های زیاد شدن و تکثیر زرشکآفات مربوط به زرشکخرید زرشکخرید زرشک تازهخرید زرشک پفکیخرید زرشک دانه اناریخرید زرشک کوهیسایت های خرید اینترنتیخرید آنلاین زرشکمشخصات زرشک خوبشرکت پخش زرشک در تهران و ایران
شرکت پخش زرشک

چه شرکت پخش زرشک هایی به همراه کشمش در تهران و در سراسر ایران فعالیت دارند؟ در اینجا به این خبر می پردازیم و شرکت های پخش زرشک را معرفی میکنیم.

فروش زرشک پفکی صادراتی

انواع گونه های زرشک

بیش از ششصد گونه زرشک  (Berberis. species) که برخی از انها در زیر لیست شده اند:

  • گونه زرشک کراتاجینا- Crataegina – این گونه به زرشک جنگلی نیز شهره است. میوه این گونه ابتدا قرمز رنگ است ما به مرور سیاه رنگ می شود. در ایران این گونه در دامنه های جنوبی البرز دیده می شود.
  • گونه معمولی – Berberis vulgaris – زرشک جنوب خراسان از این نوع است.
  • گونه اینتگرما -ارتفاع ان به چهار متر می رسد. میوه ان ارغوانی سرخ تا نیلی است. به زرشک البرز معروف است.
  • گونه هوکری
  • ژولیانه
  • خراسانیکا

روش های زیاد شدن و تکثیر زرشک

درختچه زرشک (Barbery Bush) bh) به روش های زیر زیاد می شود:

  1. قلمه
  2. بذرکاری
  3. پاجوش
  4. خوابانیدن
  5. پیوند

آفات مربوط به زرشک

از آفاتی که به بوته زرشک می زند می توان موارد زیل را برشمرد:

  1. شته زرشک
  2. قارچ ها شامل پوسینا ارهناتری، پوسیناگرامینیس، آئسیدیومها، سپتوریا بربریدس
  3. پروانه تخم انگشتری
  4. مگس گیلاس
  5. پروانه ابریشم باف ناجور

خرید زرشک

زرشک خشک و زرشک تازه مانند کشمش طلایی از نوع قرمز و سیاه  می باشد. برای خرید هر گونه از زرشک خوراکی که ذکر کردیم باید به فروشگاه ها یا مغازه های خاصی مراجعه نمود. در زیر این موارد را شرح می دهیم.

خرید زرشک تازه

فصل خرید انواع زرشک تازه قرمز و سیاه از نوع دانه دار و بیدانه آن در فصل پاییز می باشد. بخصوص زرشک قرمز در جنوب خراسان که در از اواخر مهرماه فصل برداشت ان شروع می سود. در بازه ای که زرشک برداشت می شود  فصل خرید زرشک تازه نیز می باشد. در بقیه ماه های سال باید یا زرشک خشک مصرف نمود و یا احتمالا زرشک فریز شده تازه. خرید زرشک تازه از میادین تره بار و برخی از میوه فروشی ها در پاییز امکان پذیر است.

خرید زرشک تازه
زرشک تازه

خرید زرشک پفکی

زرشک خشک پلویی به دو دسته اصلی تقسیم می شود. زرشک پفکی که در اینجا شرح می دهیم و زرشک دانه اناری که در زیر بخش بعدی توضیح داده می شود. در تولید زرشک پفکی از روش  برداشتی که موسوم به شاخه بر است استفاده می گردد. این روش کمترین اسیب را به زرشک وارد می کند. شاخه های پر از میوه تازه زرشک سپس به سوله های که سرپوش دارند حمل می گردند و تا چند ماه در این سوله ها می مانندتا کاملا رطوبت خود را که چهار پنجم وزن زرشک است را از دست بدهند. پف زرشک در این حالت حفظ می شود. در واقع هر قدر زرشک پفکیتر باشد مرگوبتر و بازار پسند تر است. خرید زرشک پفکی از مغازه های خشکبار فروشی، سوپرمارکت ها، عطاریها و کشاورزان صورت می پذیرد.

خرید زرشک پفکی
زرشک پفکی

خرید زرشک دانه اناری

یک راه دیگر برای برداشت زرشک علاوه بر آن چه در بالا گفته شد، استفاده از روش ضربه زدن به شاخه های حامل زرشک می باشد. زرشک زیر درخت روی پارچه ای میریزد. این زرشک به محل خشک کردن که به ان ها بارگاه نیز گفته می سود منتقل می گردد.  از انجایی که در این روش زرشک زیر نور مستقیم خورشید خشک می شود به آن آفتاب خشک هم می گویند. کیفیت و رنگ و ظاهر زرشک دانه اناری از زرشک پفکی پایین تر است. برای خرید زرشک دانه اناری نیز می توان به عطاری ها، سوپر مارکت ها، خشکبار فروشی ها و کشاورزان  مراجعه نمود.

خرید زرشک دانه اناری

خرید زرشک کوهی

خرید زرشک کوهی تازه در فصل پاییز و خرید زرشک کوهی خشک کل سال امکان پذیر است. زرشک کوهی همانطور که از نام آن بر میاد خودرو بوده و روستاییان و محلیهای همان منطقه ان را می چینند و خشک می کنند ویا به صورت تازه به فروش می رسانند. بر خلاف زرشک قرمز، خرید زرشک کوهی دشوارتر است و معمولا از عطاری ها باید ان را تهیه نمود. مادر مجموعه زرشک آبرام، فروش عمده زرشک کوهی داریم.

خرید زرشک کوهی

سایت های خرید اینترنتی

امروزه مراجعه به اینترنت و به طور خاص برزگراه پر تردد گوگل بسیار زیاد شده است. گوگل برای هر سوال جوابی دارد. حتی اگر سوال بسیار نادر و عجیب و غریب باشد در بسیاری از مواقٰع جوابی مناسب و در خور را پیدا می کنیم. از این رو فروشگاه های آنلایی بسیاری همانند

  • فروشگاه اینترنتی موبایل
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • فروشگاه اینترنتی کفش
  • فروشگاه اینترنتی کیف
  • فروشگاه های آنلاین مواد غذایی
  • اپلیکیشن های اینترنتی تاکسی
  • و بسیاری دیگر

و تقریبا هر آن چه که ممکن است به ذهن شما خطور کند به صورت آنلاین خرید و فروش می شود. سایت های خرید اینترنتی بزرگ همانند دیجی کالا نیز تقریبا همه چیز از لوازم خانگی گرفته تا کفش و لباس و مواد غذایی را می فروشند و درب خانه ها تحویل می دهند. حتی فروشگاه های سنتی چون فروشگاه شهروند و هایپر استار ها نیز فعالیت سوپر مارکت های انلاین خود را شروع کرده اند. از این رو بسیاری از شهروندان دیگر برای خرید لباس و خرید موبایل و غیره دیگر از خانه ها بیرون نمی آیند و در هر جایی که هستند به سایتهای خرید اینترنتی مراجعه می کنند و بدون دردسر در هر زمان شبانه روز خرید خود را نهایی می کنند و در زمان و انرژی خود صرفه جویی شایان توجه دارند. امروزه دیگر خرید و فروش اینترنتی بسیار جا افتاده است.

خرید آنلاین زرشک

مانند سایر کالاها زرشک نیز از قافله و سیلی که بر جامعه بشری ورود پیدا کرده عقب نمانده است. امروزه بسیاری از سایت ها هستند که فروش عمده زرشک و همچنین فروش زرشک بسته بندی شده را دارند. برای مثال می توان به لیست فروشگاه های اینترنتی زیر برای خرید زرشک بسته بندی شده اشاره نمود. خرید انلاین زرشک از طریق این سایت ها امکان پذیر است.

      • فروشگاه اینترنتی بیار – ibiar
      • فروشگاه اینترنتی آجیل باشی – ajilbashi
      • کافه زعفران – cafesaffron
      • دیجی‌کالا – Digikala
      • فروشگاه آنلاین هزار و چهل گیاه
      • ایران نیاز – iranniaz

امروز بسیاری از شرکت پخش زرشک نیز واحد آنلاین دارند و به صورت انلاین سفارش را ثبت می کنند.

مشخصات زرشک خوب

سال ۹۷ با کمبود محصول زرشک خوب روبرو بود. به طوریکه بسیاری از تجار و صادرکنندگان قادر به تهیه بار مورد نظر خود نبودند.  از این رو این عامل در کنار بالا رفتن قیمت ارز و قیمت خودرو و همچنینن تورم بالای کشور، قیمت زرشک ۹۷ سالی پر آشوب و با نوسان زیاد برای بازار زرشک بود. قیمت زرشک درجه یک در کنار سایر انواع زرشک افزایش قیمت صد در صدی داشت.  زرشک درجه یک یا همان زرشک خوب یک سری مشخصات دارد که با گوش دادن به پادکست زیر می توانید به آن پی ببرید.

قیمت زرشک درجه یک همان طور که انتظار میرود گرانترین بالاتر از سایر انواع است. زرشک درجه یک معمولا به زرشک پفکی گفته می شود. از اینرو قیمت زرشک پفکی درجه یک همواره از قیمت زرشک دانه اناری با کیفیت عالی بالاتر است.

قیمت زرشک درجه یک

شرکت پخش زرشک در تهران و ایران

برای خرید عمده زرشک می توانید به این شرکت های پخش در تهران، خراسان جنوبی و مشهد مراجعه کنید. سایر شهر های ایران به نظر ما برای خرید عمده زرشک مناسب نیستند. چراکه تعداد واسطه ها زیاد می شود.

  • مجموعه زرشک آبرام در تهران که دفتر مرکزی ان در خیابان یوسف آباد تهران واقع شده است.
  •  بازرگانی خشکبار آرین در شهر مشهد

  • بازرگانی و پخش زرنج بیرجند

  • شرکت پخش ارتین در مشهد

قیمت زرشک دانه اناری

زهرا شادمان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زرشک آبرام شما را به خرید بهترین محصولات انواع زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید