فروشگاه زرشک آبرام

مجموعه زرشک آبرام شما را به خرید بهترین محصولات انواع زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش عمده زرشک در مشهد

آنچه در این مقاله میخوانید .....

زرشک بیرجند و قاینزرشک از خانواده خشکبارفروش عمده زرشک در مشهدفروش عمده زرشک خراسان جنوبیقیمت زرشک در بازار مشهدصادرات زرشک به اربیل کردستانفروش عمده زرشک پفکیقیمت زرشک ۹۷ و قیمت زرشک ۹۸زرشک درجه یک مشهدقیمت زرشک تازه در مشهدقیمت عمده زرشک پفکیقیمت زرشک بسته بندی شده
فروش عمده زرشک

فروش عمده زرشک  در مشهد را در این پست مورد کنکاش و بررسی قرار میدهیم.  يكي از كهن ترين شيوه هاي نگه داري و ذخيره مواد غذايي و به طور خاص ميوه ها خشك كردن آنهاست. بخصوص كه در دنياي قديم تكنولوژي و وسايل سرما زا چون يخچال وجود نداشتند. از اين رو خشك كردن ميوه ها اهميت بسزايي داشت.
انسان اين فرايند را از طبيعت اموخته است و صد ها قرن است كه انسان با كمك و استفاده از نور خورشيد مواد خوراكي را خشك و نگهداري مينمايد.

فروش عمده زرشک

زرشک بیرجند و قاین

زرشک بیرجند و قاینات (دو شهر مهم در تولید زرشک قرمز گونه ولگاریس) به همراه کشمش پلویی تاکستان بعد از تولید و  خشک شدن به نقاط دیگر کشور و جهان فرستاده می شود تا به صورت عمده و جزیی به فروش برسد. مصارف زرشک متعدد است. در فرهنگ غذایی ما ایرانیان  هویت و اصالتی دارد. از فراورده های آن نیز بسیار استفاده می شود. مثلا به طور سنتی مربای زرشک در فصل برداشت زرشک (یا حتی بعد ها از زرشک خشک) در بسیاری از خانواده ها مخصوصا خانواده های خراسان جنوبی تهیه شده و به سفره صبحانه مردم راه پیدا کرده است.

خرید زرشک خشک - زرشک پفکی

در خارج از ایران نیز زرشک مصارف دارویی و صنعتی مختص به خود را دارد اما متاسفانه هنوز شلف مغازه ها و سوپر مارکت ها و سفره غذایی خارجیان راهی ندارد. ایم مهم همت و تلاش تاجران را می طلبد تا منبع جدیدی برای ارزآوری و توسعه صادرات کشور و به تبع آن توسعه اقتصادی کشور بیابند. این امر باعث رونق اقتصادی در کشور و به طور خاص منطقه خراسان جنوبی  می شود.

زرشک از خانواده خشکبار

خشکبار یا همان خشکه بار کلمه مقابل تره بار است. زرشک خشک در دسته خشکه بار جای دارد. خشکبار به خشک شده میوه ها و بعضی مغز دانه های خشک گفته میشود. هر چند خشک کردن با استفاده از دستگاه های صنعتی و خشک کن به چیزی در حد ٢٠٠ سال قبل بر میگردد. از مزایای خشک كردن میوه ها و مواد غذایی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • جلوگیری از فاسد شدن سریع ماده غذایی
  • وزن و حجم کمتر زرشک و سایا مواد غذایی
  • اسانتر شدن بسته بندی
  • آسانترشدن حمل ونقل
  • اسانتر شدن انبار داری

قیمت زرشک درجه یک

ایران کشوری بسیار باستانی کهن و پهناور است. ایران داری تنوع آب و هوایی و اقلیمی متنوع است. میتوان گفت کمتر نوع اب و هوایی وجود دارد که در ایران یافت نشود. اختلاف دمای هوا در زمستان بین گرم ترین نقطه و سردترین نقطه گاهی به ٥٠ درجه سانتیگراد میرسد. همین مساله باعث شده است که ایران از اقلیم های متنوع، تنوع ژنتیکی گونه های باغی و کشاورزی و به طور خاص محصولات خشکباری شود.
به موارد بالا باید این رو هم اضافه کرد که ایرانیان در زمینه کشاورزی تحربه و دانش قدیمی داشتند. از این رو ایران تبدیل به یکی از بزرگترین و کهن ترین مرکز های تولید و فراوری و همچنین عرضه انواع مختلف خشکبار شده است. از جمله خشکبار صاحب قدمت در ایران بخصوص در جنبه صادرات پسته است. با اینکه کشورهای دیگر نیز وارد این صنعت کشت پسته شده اند اما همچنان طعم و مزه پسته ایان چیز دیگریست.

فروش عمده زرشک در مشهد

یکی از شهرهایی که فروش عمده زرشک پفکی و دانه اناری در آن صورت می پذیرد شهر مشهد است. این درست است که مشهد جایگاهی در تولید زرشک ندارد اما یکی از شهر های اصلی فروش  زرشک، مشهد می باشد. یکی از دلایلی که مشهد به یکی از قطب های فروش  زرشک  در کنار بیرجند، قاینات و تهران تبدیل شده است اینست که نزدیکترین شهر بزرگ به خراسان جنوبی است.  و یکی دیگر از دلایل فروش بالای زرشک در خود این شهر است. مشهد شهری زیارتی است و هر ساله میلیون ها انسان به این شهر سفر می کنند. در کنار مصرف خود جمعیت مشهد،  جمعیت توریست این شهر نیز زرشک و زعفران را به عنوان سوغات این شهر می شناسند.

خرید زرشک پفکی

قیمت فروش عمده زرشک در بازار مشهد با تفاوت کمی از بازار بیرجند و قاین می باشد. البته مشهد بازار فروش زرشک خشک پفکی و دانه اناری است که از زرشک قرمز بدست می آیند.  فروش عمده زرشک کوهی یا همان زرشک آبگیری در شهر های دیگری چون بجنورد  در استان خراسان شمالی و همچنین استان آذربایجان شرقی است.

فروش عمده زرشک خراسان جنوبی

فروش عمده زرشک خراسان جنوبی که شامل فروش عمده زرشک قائنات و فروش زرشک بیرجند می باشد،  در چند شهر به صورت عمده فروش می رسد.

  • بیرجند (Birjnad)
  • قاین (Qaen)
  • مشهد (Mashhad)
  • تهران (Tehran)

در سایر شهر های بزرگ ایران چون اصفهان (Isfahan) و تبریز (Tabriz) و شیراز (Shiraz) و بندر عباس  (Bandar Abbas) نیز فروش  زرشک پفکی و دانه اناری داریم اما  حجم فروش خیلی زیاد نیست.  بیرجند و قاین از این لحاظ مرکز فروش  زرشک هستند که ۹۵ درصد کل زرشک دنیا در این منطقه تولید می گردد. می توان گفت در اکثر اقلام تجاری تهران  قطب است و مرکز پخش بسیاری از کالاهای تولید و وارداتی به ایران می باشد. در مورد زرشک نیز تهران از این قاعده مستثنی نمی باشد. بازار زرشک تهران به صورت سنتی و عمده میدان محمدیه،  چهارراه مولوی، بازار بزرگ تهران (Grand Bazaar)، انبار نفت و همچنین خرید عمده اینترنتی می باشد.

قیمت زرشک در بازار مشهد

در مورد فروش زرشک عمده  در شهر های دیگر ایران چون تبریز و شیراز و اصفهان را در بالا سخن گفتیم. یکی از شهر های تاثیر گذار در تجارت و خرید و فروش زرشک، بازار مشهد می باشد. در مشهد بازاری وجود دارد به نام مصلی و اکثر خرید و فروش های زرشک در این بازار شکل می گیرد. مزیت مشهد به شهر های دیگر ایران برای تجارت زرشک اینست که مشهد نزدیکترین شهر بزرگ کشور به بیرجند و قاینات است. از دیر باز که خراسان یکپارچه بود و مشهد مرکز خراسان بزرگ بود این فرهنگ فروش زرشک در مرکز استان برای بسیاری از کشاورزان شکل گرفته است. قیمت زرشک در بازار مشهد نیز پایین تر از سایر شهر های بزرگ ایران (البته بجز تهران است). توریستی بود و مسافرت سالانه میلیون ها زایر و مسافر به این شهر نیز به رونق تجارت زرشک و زعفران کمک کرده است.  از  این بازار می توان قیمت انواع زرشک از جمله

مانند بازار بورس را به ساعت و روز پرسید.

 

خرید زرشک پفکی صادراتی

صادرات زرشک به اربیل کردستان

از این شهر ها می توان کار های گمرکی را نیز انجام داد و زرشک را در کانتینر های پلمپ شده به خارج از ایران صادر نمود. مقررات فرستادن زرشک به خارج از ایران آنجنان پیچیده نیست. برای مثال صادرات زرشک به اربیل کردستان باید موارد زیر را رعایت نمود:

  • نمونه زرشک باید در گمرک  مجوز بهداشت را بگیرد و زرشک کپک زده  نباشد
  • زرشک در کارتن هایی که آرم زرشک، مشخصات شرکت فراوری کننده،  مصارف زرشک، نوع محصول زرشک، تاریخ انقضا و تولید که همه به دو زبان انگلیسی و عربی، وزن خالص محصول زرشک، نوشته شده اند آماده شوند.

قیمت فروش زرشک

فروش عمده زرشک پفکی

فروش  عمده زرشک خراسان جنوبی به دو صورت اصلی فروش عمده زرشک پفکی و فروش زرشک دانه اناری نیز  انجام می پذیرد.  تفاوت زرشک پفکی و زرشک دانه اناری را در مقاله ای  که در مورد  قیمت زرشک دانه اناری نوشته ایم، مبسوط شرح داده ایم. چنانچه علاقمند به دانستن بیشتر در مورد فرق زرشک پفکی و اناری هستید به آن مقاله که لینک شده است مرجعه بفرمایید.  شاید تنها نکته لازم این باشد که زرشک پفکی مرغوب تر از زرشک دانه اناری است. مسخصات زرشک خوب را پیشتر در پست های دیگر بیان کرده ایم. اما چانچه بخواهید به اختصار در مورد زرشک مرغوب بدانید، پادکست زیر را بشنوید!

قیمت زرشک ۹۷ و قیمت زرشک ۹۸

قیمت زرشک ۹۷ و قیمت زرشک در سال ۹۸ برای انواع زرشک قرمز و زرشک سیاه را در پست دیگری به نام  خرید زرشک خشک پفکی و دانه اناری مورد بررسی قرار داده ایم و در اینجا از آن میگذریم.  تنها به این اکتفا می کنیم که بگوییم قیمت زرشک پفکی و قیمت زرشک دانه اناری در سال ۹۷ و اغازین ماه های ۹۸ بسیار نوسانی و صعودی بود. این در حالیست که قیمت زِرشک سیاه ۹۷ و همچنین قیمت زرشک ۹۸ تقریبا ثابت ماند.

قیمت زرشک سیاه

زرشک درجه یک مشهد

زرشک خشک از لحاظ  کیفیت به چند دسته تقسیم می شود. زرشک پفکی از زرشک دانه اناری کیفیت بالاتری دارد. از این رو زرشک درجه یک را پفکی  لحاظ می کنند.  زرشک درجه یک مشهد در بازار مصلی مشهد را می توان به صورت تناژ تهیه کرد.  البته درست است که زرشک پفکی از دانه اناری کیفیت بالاتری دارد اما خود زرشک پفکی نیز درجه بندی دارد. زرشکی درجه یک محسوب می گردد که از هر نظر یکدست  و دانه درشت باشد.

قیمت زرشک در بازار مشهد

قیمت زرشک تازه در مشهد

در پاییز که فصل برداشت زرشک در خراسان است. میتوان زرشک تازه نیز خرید و فروش نمود. قیمت زرشک تازه در مشهد  به نسبت قیمت زرشک در بیرجند و قاین بالاتر است. چون زرشک تازه بسیار آسیب پذیر می باشد و باید با دقت منتقل شود و فوری هم باید به فروش برسد. چراکه در طی چند روز دچار فساد می گردد. قیمت زرشک تازه درمشهد بسته به سال پر بار و کم بار باغات زرشک دارد.

قیمت زرشک تازه

قیمت عمده زرشک پفکی

قیمت عمده زرشک پفکی که اعلاترین نوع قیمت است بنا به این  که زرشک در کجا خریداری شود متفاوت می شود. قیمت عمده زرشک پفکی در مبدا که معمولا تهران، مشهد و بیرجند و قاین در نظر گرفته می شوند به عنوان بیس و پایه قیمت در نظر گرفته می شود. سپس به تعداد واسطه هایی که وجود خواهند داشت تا محصول به دست خریدار برسد و همچنین بعد مسافت شهر مقصد قیمت زرشک بالا می رود.

قیمت عمده زرشک پفکی

قیمت زرشک بسته بندی شده

از جمله برند های معروف زرشک بسته بندی شده می توان به نام های زیر اشاره نمود

  • زرشک بهرامن
  • زرشک سحرخیر
  • زرشک چاپار
  • زرشک خشکپاک
  • زرشک آبرام

قیمت زرشک بسته بندی شده مجزا از نوع برند  و نام شرکت بسته بندی آن  نسبت به زرشک فله تا ۴ برابر گرن تر است.  برای مثال قیمت زرشک بهرامن برای یک بسته بندی ۲۲۵ گرمی با یک فروش ویژه ۲۳۴۰۰ تومان است. برای قیمت انواع زرشک بخصوص قیمت فروش زرشک به صورت عمده با ما ارتبات بگیرید.

خرید زرشک پفکی بسته بندی شده

 

زهرا شادمان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زرشک آبرام شما را به خرید بهترین محصولات انواع زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید