فروشگاه زرشک آبرام

مجموعه زرشک آبرام شما را به خرید بهترین محصولات انواع زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت زرشک عمده در بنکداریهای انبار نفت تهران

آنچه در این مقاله میخوانید .....

بنکداریهای  اصلی مواد غذایی در تهرانبنکداری در مرور زمانقیمت زرشک عمده در بنکداریهای انبار نفت تهرانقیمت زرشک عمده  - برند تجاری آبرام
قیمت زرشک عمده

بسته به محل تامین زرشک کشمش ۱۰ کیلویی قیمت زرشک و کشمش عمده ممکن است متفاوت باشد. اگر خرید زرشک در خراسان جنوبی انجام شود یک قیمت دارد و اگر خرید زرشک در تهران صورت پذیرد یک قیمت دیگر دارد. البته این موضوع ممکن است در کلیت درست باشد اما هستند مراکز پخشی که قیمت آن ها از قیمت بنکداری های شهرهای خراسان جنوبی چون بیرجند و قاینات نیز ارزان تر است.  علت این امر خرید بهتر از کشاورز است.  مثلا وقتی خرید عمده زرشک نقدی انجام می گیرد می توان با قیمت مناسب تر معامله را انجام داد.

قیمت زرشک عمده

بنکداریهای  اصلی مواد غذایی در تهران

در تهران بنکداریهای مواد غذایی به طور سنتی در چند نقطه اصلی قرار دارند که از آن جمله می توان به نقاط زیر اشاره نمود.

  • خیابان مولوی
  • چهارراه مولوی
  • میدان محمدیه (میدان اعدام)
  • میدان راه‌آهن، خیابان انبار نفت

 

بنکداری در مرور زمان

بازارهای ذکر شده در بخش قبل، بورس عمده انواع مواد غذایی مانند کشمش امروز کاشمر می باشد. تا همین چند سال پیش بسیاری از خرده فروشان و بقالی ها خرید خود را از این بازار های عمده فروشی انجام می دادند.

انواع مواد غذایی با  مارک ها و برندهای معروف و غیر معروف  با قیمت های متنوع در این بازار یافت می شد. اما کم کم بسیاری از شرکت های پخش پا به عرصه وجود نهادند و قرار دادهای خود را با تولید کنندگان به طور مستقیم بستند. از دیگر رقبای عمده فروشی ها می توان به کسب و کار های اینترنتی اشاره نمود.

امروزه بسیاری از اقلام خوراکی درب مغازه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها توزیع می شود. اگر احتمالا حول و حوش ساعت ۷ صبح یا زودتر در خیابان باشید صف انواع کامیونت ها  و وانت ها را جلو سوپر مارکت ها می بینید. برخی از کارخانه ها خود شبکه توزیع دارند.

پخش مواد غذایی و غیره چه مستقیم از طرف کارخانه ها انجام شود و چه توسط شرکت های پخش صورت پذیرد فقط یک نتیجه برای بنکداریها به همراه داشته است و آن کسادی هر چه بیشتر این واحد های تجاری است.

البته هستند هنوز صاحبان مغازه هایی که برخی از اقلام خود را ترجیحا از بنکداریها تهیه می کنند. علت این امر دردسر هایی است که گاهی برخی از ویزیتور ها  و بازاریاب ها به وجود می آورند و کالا را یا سر وقت تحویل نمی دهند یا کلا جنس را با مارک و برند دیگری به جای کالای سفارش شده تحویل می دهند.

بنکداری ها

قیمت زرشک عمده در بنکداریهای انبار نفت تهران

همان طور که در بالا اشاره شد انبار نفت یکی از بازار های عمده فروشی زرشک است. بنکداران این راسته بازار نیز متفاوت هستند. در این بازار بعضی از بنکداران بزرگتر و قوی تر حتی کالا به بنکداران کوچکتر می دهند.  چون بحث اصلی ما زرشک است اینجا روی این موضوع تمرکز داریم.

به طور کلی می توان گفت کم کم عمر بنکداری به صورت سنتی دارد تمام می شود. پیشاپیش بعضی از قدیمی های این صنف این حرفه را رها کرده و یا به دنبال شیوه های مدرن تر ارایه کالا هستند.

اکنون بسیاری از بنکداران خرده فروشی نیز دارند. این خرده فروشی در حد یک شل آب معدنی یا یک جعبه مواد شوینده و غیره است.

در انبار نفت تهران در کنار سایر مواد غدایی زرشک نیز به صورت عمده توزیع می شود. طبق بررسی های ما قیمت زرشک عمده در بازار انبار نفت دو تا چهار هزار تومان از قیمت عمده فروشی بیرجند و قاینات بالاتر است.

قیمت زرشک خشک

قیمت زرشک عمده  – برند تجاری آبرام

چنانچه قصد خرید عمده زرشک و فراورده های زرشک چون خرید مربای زرشک و  خرید کنسانتره زرشک را دارید با ما در ارتباط باشید. گستره قیمت زرشک عمده  آبرام را برای انواع زرشک بر روی وب سایت ما ببینید. ما همچنین نمایندگی این برند را نیز در شهرستان ها به واجدان شرایط واگذار می کنیم.

زرشک آبرام

 

زهرا شادمان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زرشک آبرام شما را به خرید بهترین محصولات انواع زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید