فروشگاه زرشک آبرام

مجموعه زرشک آبرام شما را به خرید بهترین محصولات انواع زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت خرید زرشک دانه اناری در سال ۹۹

آنچه در این مقاله میخوانید .....

تولید زرشک و مشکلات آنتولید زرشک اعلا با اصول کشاورزی علمیمیوه خشک زرشکقیمت زرشک دانه اناری ۹۹فراورده های زرشک - آب زرشکقیمت زرشک دیجی کالاقیمت زرشک سحرخیزقیمت زرشک کیلوییقیمت خرید زرشک دانه اناری در سال ۹۹
قیمت خرید زرشک دانه اناری

در اینجا به قیمت خرید زرشک دانه اناری  در سال ۹۹ به همراه موضوعات زیر پرداخته می شود.

  • تولید زرشک و مشکلات آن
  • تولید زرشک اعلا با اصول کشاورزی علمی
  • میوه خشک زرشک
  • فراورده های زرشک – آب زرشک
  • قیمت زرشک دانه اناری ۹۹
  • قیمت زرشک دیجی کالا
  • قیمت زرشک سحرخیز
  • قیمت زرشک کیلویی
  • قیمت خرید زرشک دانه اناری در سال ۹۹

تولید زرشک و مشکلات آن

از مشکلاتی که در صنعت و کشاورزی زرشک  وجود دارد  موضوع فرآوری آن است محدودیت و تعداد اندک واحدها و کارخانه‌های فرآوری زرشک در استان خراسان جنوبی موجد آن شده است. امید است سرمایه‌گذاران و دولت برای رفع این مشکل به احداث و تاسیس واحدهای فرآوری و بسته بندی زرشک اقدام کنند که خود باعث اشتغال‌زایی بیشتر در زمینه تولید زرشک در استان خراسان جنوبی می شود. مسئله دیگر موضوع بیمه درختان می باشد که برای کشاورزان حیاتی است چرا که ممکن است در فصل زمستان در زمان گل دادن زرشک و یا در زمان برداشت به خاطر سرمای سختی که حکمفرماست درخت دچار سرمازدگی شود و محصول از بین برود. در صورتی که کشاورزان درختان خود را بیمه کنند می‌توانند بر ضررهای احتمالی فائق آیند اما متاسفانه شاهد هستیم که بیمه نیز در این زمینه همکاری نمی‌کند و در مواردی پاسخگو نبوده است و پیش آمده است که در جبران خسارت به جای پرداخت وجه لازم صندوق قرض الحسنه را پیشنهاد کرده است. در حقیقت اگر همه نیروها، افراد، واحدها، مسئولین و نهادها دست به دست هم ندهند و احساس تعهد نکنند مشکلات متعدد در روند تولید زرشک حل ناشدنی باقی می‌مانند و تحقیقات و احساس مسئولیت عده‌ای اندک در این میان کاری از پیش نمی‌برد. قیمتی که اتاق بازرگانی برای محصول تازه زرشک ارائه می‌دهد بسیار ناچیز است و جوابگوی تلاش و زحمت کشاورزان نیست به خصوص در این شرایط که تورم، عدم همکاری بیمه، آفت و سرمازدگی درختچه‌ها و نبود محل نگهداری زرشک و مشکلات زیاد دیگر غیر قابل حل به نظر می‌رسد. مشکل انبار و جایگاه نگهداری زرشک به ویژه در تولید زرشک اعلا یعنی زرشک پفکی بسیار تاثیر گذار است. کشاورزان باید امکاناتی داشته باشند تا بتوانند به شکل مکانیکی دست به خشک کردن زرشک بزنند و زرشک پفکی تولید کنند اما قبل از خشک کردن زرشک باید جایی برای نگهداری آن وجود داشته باشد که در حال حاضر دو سردخانه به این منظور وجود دارند  که قیمت بالایی دارند و کشاورزان نمی‌توانند هزینه اش را بپردازند. یکی از نکاتی که در تولید و فرآوری زرشک مغفول مانده تشکیل برند جذاب و مناسب برای بسته‌بندی‌های زرشک است که در داخل کشور به فروش می‌رسند. با اینکه در جلسات و اتحادیه‌ها مباحث زیادی در این زمینه صورت می‌گیرد اما هیچکس قدمی اساسی در این راه بر نداشته است.  تحقیقات گسترده در این زمینه از واجبات است و باید در دستور کار مسئولین مربوطه قرار گیرد تا نقاط ضعف و قوت در این روند مورد بررسی دقیق قرار گیرد و سرمشق قیمت‌گذاری برای انواع زرشک در داخل و خارج به دست آید. برای قیمت خرید زرشک اعلا با ما در ارتباط باشید.

قیمت زرشک دانه اناری

تولید زرشک اعلا با اصول کشاورزی علمی

البته قبل از پرداختن به بحث اصلی این پست به یک مقاله اموزشی اشاره میکنیم که در مورد تاثیر و شیوه های برداشت میوه زرشک بروی کیفیت نهایی زرشک خشک می پردازد. این مقاله توسط اقایان محمد حسین سعیدی راد و سید میثم مظلو زاده در مجله تحقیقات مهندسی کشاورزی چاپ شده است. این دو محقق این ریسرچ را در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی انجام داده اند

میوه خشک زرشک

میوه خشک شده زرشک در دسته بندی ها از گروه خشکبار و میوه خشک قرار دارد ولی عمده استفاده آن در پخت غذا می باشد.  در میان غذاهای ایرانی نیز استفاده از زرشک و زعفران به همراه پلو در اکثر سفره خانواده ها رایج است.  اولین وبزرگترین  تولید کننده و صادر کنند زرشک قرمز ایران ( خراسان جنوبی)  است. ۹۷ درصد باغات و راضی  برای کشت و کشاورزی زرشک در این استان واقع شده است.  این امر باعث شده است که قیمت روز زرشک در خراسان جنوبی و در مجموع در ایران باشد. زرشک خشک قرمز که از گونه بربریس ولگاریس می باشد به دو دسته اصلی پفکی ودانه اناری دسته بندی می شود.

قیمت زرشک دانه اناری ۹۹

سریعترین راه  برای خشک کردن که البته نیازمند امکانات خاصی نیست، خشک کردن زرشک با استفاده از تابش نور و اشعه خورشید است. محصولی که به این ترتیب به دست می آید زرشک دانه اناری است که کیفیت زرشک پفکی را ندارد. کشاورزانی که امکان خشک کردن محصولشان را به طرق دیگر ندارند مجبور به انتخاب این روش شده و در نهایت نیز متاسفانه سود کمتری عایدشان میشود. دانه اناری در طی مدت کوتاهی آماده عرضه به بازار میشود. کیفیت این نوع زرشک به چند عامل بستگی دارد:

  1. نژاد درختچه زرشک ( ریز یا درشت بودن دانه ها)
  2. رعایت بهترین شرایط پرورش زرشک( آبیاری و کوددهی مناسب)
  3. خشک بودن هوا و تابش مستمر آفتاب جهت خشک شدن سریع و مطلوب

قیمت زرشک دانه اناری در سال ۹۹ بسیار متغییر بود. این قیمت از ۶۰ هزار تومان در اوایل سال ۹۹ شروع شده است و در حال حاضر در مرداد ماه ۹۹ قیمت زرشک دانه اناری بین ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان است. قیمت زرشک پفکی تا ۱۰ هزار تومان بالاتر از قیمت خرید زرشک دانه اناری است.

قیمت خرید زرشک دانه اناری در سال ۹۹
زرشک دانه اناری

فراورده های زرشک – آب زرشک

از زرشک فراورده هایی چون اب زرشک بدست می اید. البته اب زرشک بیشتر از زرشک سیاه بدست می اید چراکه طعم آن ترش و مناسبتر برای ابگیری است. از زرشک قرمز نیز آبگیری صورت می گیرد اما کمتر. مزه آب زرشک قرمز شیرین تر است.
زرشک موجود در بازار ایران رو می توان به دو گروه خودرو یا باغی و کشاورزی تقسیم بندی نمود. زرشک قرمز بی دانه خراسان که محصول باغی است و زرشک سیاه هسته دار و بی هسته که خودرو هستند.

آب زرشک سیاه

قیمت زرشک دیجی کالا

دیجی کالا یکی از سایت های مهم خرده فروشی در ایران است. می توان گفت که مهمترین سایت است. در ان انواع کالاهای دیجیتالی، پوشاک ، مواد غذایی و غیره به فروش می رسد. برندهای مختلفی از زرشک در دیجی کالا زرشک خود را به فروش می رسانند. قیمت زرشک دیجی کالا بسته به نوع برند متفاوت است. از جمله این برندها می توان به لیست زیر اشاره نمود. قیمت زرشک برای هر برند نیز ذکر شده است.

برندهای زرشک در دیجی کالا وزن بسته بندی زرشک قیمت زرشک بسته بندی در دیجی کالا
زرشک درجه یک تروند ۲۰۰ گرم ۲۸ هزار تومان
زرشک تیستی ۵۰ گرم ناموجود
زرشک درجه یک تروند ۵۰۰ گرم ناموجود
زرشک هلیا ۱۵۰ گرم ناموجود
زرشک اعلا تیموری ۵۰۰ گرم ناموجود
زرشک چاپار  ۳۰۰ گرم ۵۴۵۰۰ هزار تومان
زرشک ارشیا ۵۰۰ گرم ۶۳۰۰۰ هزار تومان
زرشک ممتاز میستات ۲۰۰ گرم ناموجود
زرشک تواضع ۲۰۰ گرم ناموجود
زرشک برتر ۲۵۰ گرم ۴۴۹۰۰ هزار تومان
زرشک ارشیا ۲۵۰ گرم ۳۲۵۰۰ هزار تومان
زرشک ارشیا ۱ کیلو گرم ۱۲۶۵۰۰ هزار تومان
زرشک مصطفوی ۱۰۰ گرم ناموجود
زرشک ارشیا ۷۵۰ گرمی ۹۰ هزار تومان

قیمت زرشک سحرخیز

سحر خیز زرشک اعلا و به قول معروف لیدر بازار است. قیمت زرشک سحرخیز بالاتر از سایر برنده های بازار می باشد. سحرخیز در اوزان مختلف زرشک به بازار عرضه می کند. قیمت زرشک سحرخیز برای اوزان مختلف به شرح زیر است.

قیمت خرید زرشک دانه اناری در سال ۹۹
نوع زرشک وزن زرشک سحرخیز قیمت زرشک سحرخیز
زرشک پاکتی سحرخیز ۵۰ گرمی ۸۹۰۰ هزار تومان
زرشک پاکتی سحرخیز ۱۵۰ گرم ۲۳۶۰۰ هزار تومان
زرشک پاکتی سحرخیز ۳۰۰ گرمی ۵۹۵۰۰ هزار تومان
زرشک سحرخیز ۲۰۰ گرم ۳۱۳۰۰ هزار تومان

قیمت زرشک کیلویی

زرشک را می توان بسته بندی شده و با برند خاصی همچون سحرخیز، گلستان، ارشیا، آبرام و غیره خرید. اما یک راه دیگر خرید زرشک کیلویی یا زرشک فله است. قیمت زرشک کیلویی یا فله از قیمت زرشک بسته بندی شده پایین تر است. قیمت زرشک کیلویی تا نصف قیمت زرشک بسته بندی شده است.

قیمت خرید زرشک دانه اناری در سال ۹۹

برای تجار و مصرف کنندگان زرشک ما قیمت خرید زرشک را هر روز آپدیت می کنیم. به صفحه قیمت روز زرشک در همین وب سایت مراجعه کنید تا قیمت انواع زرشک دانه اناری و پفکی را به روز داشته باشید. در سال ۹۹ قیمت خرید زرشک نوسانات بسیاری را از سر گذراند از این رو درج روزانه قیمت زرشک برای صادرکنندگان و تجار و بنکداران از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت خرید زرشک دانه اناری در سال ۹۹
زرشک پفکی
زهرا شادمان

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه زرشک آبرام شما را به خرید بهترین محصولات انواع زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید